VärldenEnligtJulia

Alla inlägg under juli 2011

Av Julia - 5 juli 2011 11:12

Hejsan

i dag så ska jag plugga typ hela dagen ! TRÅKIGT ! men nödvändigt tyvärr, det är inte så långt kvar tills jag ska ta kortet förhoppningsvis :) 


byebye :) 

Av Julia - 4 juli 2011 20:06


Sometimes, life dossn't go your way, but don't give up! Everything has a salution...    Sometimes, your friends don't agre with you, lissen to them, bu do what feels right... 

  Sometimes, everyone sounds like idiots, that they don't see the world at the same way you do... Don't worry... they don't ... 

Av Julia - 4 juli 2011 19:15

Hej ! 


nu har Sanna åkt hem till sig igen... :'( 


så nu ska jag plugga inför mopedprovet ! :) 

och lyssna på musik antagligen, älskar musik ! :D 


byebye :) 

Av Julia - 4 juli 2011 18:10

hejsan  !

nu har jag och Sanna vart och badat och pratat, vi ska nog äta lite mera tacos senare :)   


mi lilla Sanna, i sin söta Onepice :) 


byebey :) 

Av Julia - 4 juli 2011 13:00

hejsan 

min Sannapannis ska komma hit idag, vi ska nog bada ocoh ha lite tjejsnack och så skulle jag tro :) 


men hon kommer ju aldrig ! :O


hon skulle komma strax efter 12, hahaha, det gick ju bra xD 


byebye

Av Julia - 4 juli 2011 12:24

När du går ifrån mig, brister jag ut i gråt, jag kan inte se, inte känna något annat än dig, mina tårar rinner, inte på utsidan, men i mitt inre... 

När jag itne klarar mer, kommer du till mig då och ber om förlåtelse, nej du fortsätter gå ifrån, som om inget hade hänt, som  om du inte läkte mitt hjärta för att krossa det igen... 

När alla säger, han förtjänar inte dig, är det egentligen jag som inte förtjänar honom... 

Så gå din väg igen, om du inte menar allvar med det du gjorde, det dina läppar sade till mig.. Gå iväg... 

     .... men glöm inte att komma tillbaka... 

Av Julia - 3 juli 2011 22:55

hejsan, nu ska jag nog snart gå ocoh lägga mig, men tänkte först bara lägga ut en bild på hur mitt hår var idag, som min fina syster fixade i morse :)         visst är hon duktig  ! :D 


buybye :) 

Av Julia - 3 juli 2011 22:10

hejsan, nu kommer det några bilder från igår och idag. För att vara nybörjare tycker jag att jag är ganska bra, men hoppas på att jag kommer att utvecklas mkt ! 

   nere vid tinnsjön :)    en bjök som lutar sig över en stig   en blomma :) 


Idag konfimerades jag och jag är såååå glaaaaad !!! :) 

nu ska jag kolla på Glory Daze så 

byebye :) 

Presentation


Jag är en sprallig och glad tjej som bor mitt ute i skogen,har en mamma och en pappa, en syster, två katter och en massa underbara och fantastisak vänner som ställer upp för mig vad det än är :) Älskar dem!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards