VärldenEnligtJulia

Alla inlägg den 23 juli 2011

Av Julia - 23 juli 2011 22:23

Hejsan ! 

Idag var jag, Isa och Nathaniel på Medeltidsmarknaden. Det var otroligt varmt! 

De grillade en hel gris över öppen eld.   Några fina pilbågar :) 

   Gammaldaxa huvudbonader för tjejer :) 

   Vill du lägga ditt hjärta i någon skyddängels hand? 

   ooh, kan ni gissa vad det här är? En ledtråd, de hör till pilbågen ;) 

   Huvudbonader till småflickorna ;) 

   Fina Isa :) 

Hade det jätte bra efteråt med dig oxå Isa ! 

   Massa småskor, så söta ! ^^

   Den boken med Jesus och ihopskrynklat skinn på köpte jag, den är jätte fin ! :) 

Hade det jättebra, hoppas vi kan göra det igen nästa år! :) 

Byebye ! 

Av Julia - 23 juli 2011 12:57

Hejsan, fy vad hemskt det är det här med Norge. Usch, det är förfärligt. 

Igår på nyheterna, vad jag har sett så var det 10 dödade!! Ingen aning om hur många som är skadade, men det är nog en hel del... tycker så synd om Norge i alla fall. 


Vidare till bättre saker ! 

Idag ska jag hem till Isa och  så ska vi åka till en medelstidsmarknad. tar med kameran tror jag, får se om jag hittar något bra att fota (; 


Nu ska jag göra mig iordning för att åka, Isa ska till stallet så har ingen brådska egentligen men ändå ;P


byebye 

Presentation


Jag är en sprallig och glad tjej som bor mitt ute i skogen,har en mamma och en pappa, en syster, två katter och en massa underbara och fantastisak vänner som ställer upp för mig vad det än är :) Älskar dem!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards