VärldenEnligtJulia

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Julia - 10 juli 2011 15:32

hejsan!! 

Det har varit en sån grym helg och förhoppningsvis  blir hela lovet bara bättre och bättre, i alla fall som det ser ut nu :) 

I Fredags: fick jag mopedkort !! :D ellerja gklarade provet i alla fall, får själva kortet i mitten på nästa vecka :D  Efter det mötte Maria upp mig och vi gick inne i Nordstan coh pratade och hade det jätte mysigt, sedan så åkte jag hem och åt, sedan åkte jag till henne och hade en jätte mysig filmkväll, bara vi två! såg bra filmer och käka pizza, som vi köpte i älvängen, så Awsome var det! Älskar dig gumman !


i går : var jag på Borås djurpark med mamma och kusinerna, Casper och Rasmus, underbara pojkar! :D   


såg massa underbara djur, som giraffer och elefanter, massa söta bilder, ska försöka ladda upp några senare ! :D 

 Det var en underbar dag, jag och mamma passade pojkarna medans deras föräldrar var på bröllop. Jag och mamma kom hem kl 4 i morse, vaknade vid två idag xD 


men byebye nu :D 

Presentation


Jag är en sprallig och glad tjej som bor mitt ute i skogen,har en mamma och en pappa, en syster, två katter och en massa underbara och fantastisak vänner som ställer upp för mig vad det än är :) Älskar dem!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards