VärldenEnligtJulia

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Julia - 3 juli 2011 22:55

hejsan, nu ska jag nog snart gå ocoh lägga mig, men tänkte först bara lägga ut en bild på hur mitt hår var idag, som min fina syster fixade i morse :)         visst är hon duktig  ! :D 


buybye :) 

Av Julia - 3 juli 2011 22:10

hejsan, nu kommer det några bilder från igår och idag. För att vara nybörjare tycker jag att jag är ganska bra, men hoppas på att jag kommer att utvecklas mkt ! 

   nere vid tinnsjön :)    en bjök som lutar sig över en stig   en blomma :) 


Idag konfimerades jag och jag är såååå glaaaaad !!! :) 

nu ska jag kolla på Glory Daze så 

byebye :) 

Av Julia - 3 juli 2011 11:20

Hejsan !! 

Idag ska jag komfimeras !! :D :D:D 

lite läskigt för jag ska "hålla tal " >.< 


men om jag bara lugnar nerverna kommer det att gå bra, får intala mig själv att Gud är med mig och jag säger det som han vill att jag säger, så att ajg pratar långsamt och tydligt... 

agh!! kommer få panik, och det kommer gå jätte dåligt men det får vara så nu ! D: 

 Sofia ska göra mig iordning och ta kort på hela spektaklet i kyrkan och sedan så ska vi hem till oss och äta och "fira " :D 


byebye ! :D 

Presentation


Jag är en sprallig och glad tjej som bor mitt ute i skogen,har en mamma och en pappa, en syster, två katter och en massa underbara och fantastisak vänner som ställer upp för mig vad det än är :) Älskar dem!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards