VärldenEnligtJulia

Alla inlägg under augusti 2011

Av Julia - 31 augusti 2011 15:55

Hejsan, snart är det dags för tonår :) 

Står för grönsakerna idag,jippie ;) 


Kollar på Pretty Little Liars. Har kommit till säsong 2 :) 


Har läxa från en journalist att ta 100 bilder på människor och djur, så ajg tar med mig kameran till tonår ikväll så får jag lite bilder på människor, eller djur, hur man nu vill kalla dem ;)


Byebey !

Av Julia - 29 augusti 2011 21:25

Inget i livet kan förbereda dig på om ditt ljus skulle släckas, om någon skulle släcka ditt liv. 

Lika enklet som att blåsa ut ett ljus. 

Inte så svårt för de flesta alltså.   

Du kan bara hoppas att ditt ljus blir tänt och lyser starkare och starkare för var dag av ditt liv. Att någon ser det och säger till dig " det lyser verkligen om dig, jag önskar att jag var lika stark som dig " . För det är vad livet handlar om. Att våga visa vem man är. Att stå upp för den man är. Det är det jag önskar att fler gjorde. 


God natt ! Puss! 

Av Julia - 29 augusti 2011 19:51

Hej. 

Mår sådär asso :/ 

har kollat på typ 5 avsnitt av Pretty Little Liars. Haha, de är helt sjuka i huvudet xD 


Är helt sjukt många snygga killar i den serien !! :o 

Och jag menar MÅNGA !! :O 


Byebye ! 

Av Julia - 28 augusti 2011 21:27

NU åskar det så måste stönga av datorn ! 

Av Julia - 28 augusti 2011 15:00

Hejsan, har kommit hem från skogen ;) 

Ramlade så sjukt onödigt av mig! :o 


Igår hade jag och mamma lite mysigt och kollade på två filmer The Wedding Planer och Failure to launch i båda var Matthew McConaughey med. I den första var  Jennifer Lopes  med oxå och i den andra var Sarah Jessica Parker med :) 


Här kommer några bilder från pausen mellan filmerna :)      Mys-pys :)    Natur godis :) 


  Hehe, vidruvorna är slut :) 


Byebye 

Av Julia - 28 augusti 2011 13:30

Nu blir det att ut och springa. Ska bara ta på skorna :) 


Byebye ! 

Av Julia - 28 augusti 2011 10:54

Hejsan, ska nu kolla på film, The Last samuraj :) 


Byebey

Av Julia - 28 augusti 2011 09:49

God morgon ! 

Idag blir det nog mest slappa. Funderar på att kolla med ngn kompis om de vill slappa med mig ;) 

Kram  


Presentation


Jag är en sprallig och glad tjej som bor mitt ute i skogen,har en mamma och en pappa, en syster, två katter och en massa underbara och fantastisak vänner som ställer upp för mig vad det än är :) Älskar dem!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards