VärldenEnligtJulia

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Julia - 14 augusti 2011 16:30

Hejsan ! 

Tyvärr har jag inte kunnat blogga på hela denna veckan. Jätte synd! För vi ahr haft en fin tid och det vore roligt om ni hade kunnat ta en större del av den än bara det lilla jag kommer ihåg från de första dagarna.    Några fina klänningar/ sjalar. Funkade som både ock :)   Min första keps:) Köpt på Junkyard :) Köpt också en blå. Kommer kanske upp ngn annan gång :) 

På tisdagen så kollade vi på Björn Nilsson. Han är grym. Ganska känd, inte jätte, men folk har hört honom. 

Den här låten asso... den gör han ännu bättre än vad den redan var ! 

Men måste städa rummet ! Lite panik bara (a) 

Maria-Mary ska komma hit och sova över. Kanske ska lära henne att spela Canasta? 

Jag kan nu blanda, på riktigt, ni vet sån där med korten i en hög och så delar men dem och skusch så är de blandade? Eh, dålig förklaring, men ska be ngn ta kort när ajg gör det så får ni se vad ajg menar. 

Lyssna nu på Björn och Njut av allt livet ger er! 

Byebey 

Presentation


Jag är en sprallig och glad tjej som bor mitt ute i skogen,har en mamma och en pappa, en syster, två katter och en massa underbara och fantastisak vänner som ställer upp för mig vad det än är :) Älskar dem!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards