VärldenEnligtJulia

Direktlänk till inlägg 16 juni 2011

pusspuss... smack! AJJJ!! ;(

Av Julia - 16 juni 2011 20:06

hejsan, har nu badat i hulta med Viktor, Matilda, Marcus och Daisy, men Daisy badade inte, för hon var förskyld.. :/ 

Matilda var en liten fegis och ville inte hoppa i för att hon trodde det var kallt när jag sa att det var svalt, hehe, så när hon satt på kanten och badade fötterna så putte viktor i henne (:


har packat ner kläderna till konfalägret nu, hahaha, helt otroligt att det fick plats i en och samma väska ! :o blev superförvånad, i och för sig är det en VÄLDIGT stor väska jag har packat i men ändå xD hehe 


när vi hade börjat bli lite varma igen så hittade daisy en plastpåse som hon fyllde med vatten och så tog de en boll de haft emd sig coh lade i den, för att kasta på killarna, hahaha, de blev så rädda xD men de kastade den aldrig för viktor fick tag i den och tömde den på vatten /: 

Marcus och daisy pussades och Viktor hade skvätt vattan på mig innan så när jag kom fram till honom så slog jag honom lite lätt på axeln och så reste han sig upp och då fick han en på ryggen oxå, hahaha, han fick bara lite ont ;) det blev ett handavtryck från min hand xD hahaha 


vet inte riktigt vad jag ska göra nu, blir nog mera plugg, börjar bli lite smått trött på det -.- 

jaja, om man ska kunna klara provet måste man ju plugga till det eller hur ;) 


byebye for now 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Julia - 10 september 2011 18:12

Hejsan, jag ska itne använda denna blogg mer tror jag. Har flyttat till Blogger.  Heter där : julia-enligtmig.blogspot.com.  Checka in mig där istället !  Puss !  ...

Av Julia - 10 september 2011 11:53


Sant eller Falskt?    Killar kan inte vara känsliga?  falskt, men enligt min lärdom är det många som vill verka vara helt okänsliga, helt... blanka ungefär. vilket är jätte tråkigt tycker jag.           Tjejer spanar in killar mer än kil...

Av Julia - 9 september 2011 19:00


Don´t do as everyone els tells you to do.  Do as you wan´t.    Or els, you´re not living your life.  You´re living therse...     ...

Av Julia - 9 september 2011 14:30

Hejhej!  Har varit sjuk hela veckan :´( men är nu på bättringsvägen :D  Jag har haft en dundrande huvudvärk. Har varit förfärligt verkligen, har gråtit sönder, och det gör ju huvudvärken bara ännu värre.  Hittade mina "livs- stenar" från semest...

Av Julia - 6 september 2011 21:29


Hey!  Going to bed nooow ! :)       Good nigth eveyone ! ^^ ...

Presentation


Jag är en sprallig och glad tjej som bor mitt ute i skogen,har en mamma och en pappa, en syster, två katter och en massa underbara och fantastisak vänner som ställer upp för mig vad det än är :) Älskar dem!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards