VärldenEnligtJulia

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Julia - 14 juni 2011 19:43

hej

btw. kolla in claara.bloggplatsen.se

en jättefin blogg (: 

byebye (:










Av Julia - 14 juni 2011 19:34

hejsan, funderar på att ut och springa men är för trött och lat för det så jag stannar nog inne i alla fall ;) haha


förhoppningsvis får jag snart en header så :D 


det luktade jätte konstigt i mitt rum så jag öppnade fönstet och tände lite doftljus, hehe, lite (A)

 Elefanterna fick jag av min syster Sofia :)  

Förhoppningsvis kommer det fler bilder imorgon från tonår i Guntorp :) 

Kanske lägger upp bilder som jag tog för ett tag sedan, haha, kan ha ett foto maraton ;) haha 


byebye för nu :) 

Av Julia - 14 juni 2011 18:31

hej, är det någon som skulle vilja göra en header till mig? 

min kompis Matilda gjorde den förra och den blev bra, men den fungerar inte till denna bloggen riktigt, så skulle behöva en ny :) 

hör av er :) 


byebye ;) 

Av Julia - 14 juni 2011 18:13

hejsan, nu har jag just ätit midda, spagetti och skinksås, en av mmina favorätter :) 

facebook, alias fb, är sååå sämst, men ändå sååååå bäst! jag har sett filmen om han som skapade det och den är sådär :s men ändå, fb är bäst, man kan kontakta folk över hela världen helt gratis, om man då inte räknar med elförbrukningen mm. men annars kostar det ju inget att vara på just facebook, så det är ju jättebra. Men att man kan kontakta precis vem som helst är ju inte så jätte bra heller, några av mina kompisar har fått otroligt konstiga förfrågningar från folk, om att gifta sig med dem t.ex :O det är sjukt ! 


Och allt det här om att på våren ska man hitta kärleken, nämen det är bara att komma fram vettja ;) haha, nej men seriöst, just nu käns det som om ajg aldrig kommer hitta kärleken, men vad vet jag, jag är ju bara 15, eller hur? Men min mormor födde sitt första barn när hon var 16 :s det är inte ens ett år tills jag är det, och det känns läsktigt ! 


haha, aja, nu ska jag sluta köta och bara dega framför pluggandet lite till, Jippie ! ;)

byebye


ska försöka lägga in några bilder senare :) 

Av Julia - 14 juni 2011 11:55

Heeejsan och Godmorgon ! 

Mamma kom in och väckte mig kl 8.00 i morse.... :/ för jag skulle boka teoriprov till mopedkörkortet.. och jag fick en tid ! :D 


jag har bara druckit ett glas apelsin jucie idag, omeletten jag gjorde till frukost blev väldigt misslyckad nämligen, sedan har jag pluggat på mopedboken.

Börjar bli lite hungrig så ska nog göra fukost snart. 


några kompisar har oxå bloggar här är hon som fick mig att börja blogga : matilda96foto.bloggplatsen.se 

via hennes blogg kan ni gå vidare till Neeas blogg. Jag läser inte den så jag vet itne vad den heter. 

en annan kompis, som inte uppdaterar så ofta längre är Mimmi, hennes blogg heter ktdh.bloggplatsen.se 

checka in deras bloggar oxå :) 

byebye, hörs senare :) 



























Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en sprallig och glad tjej som bor mitt ute i skogen,har en mamma och en pappa, en syster, två katter och en massa underbara och fantastisak vänner som ställer upp för mig vad det än är :) Älskar dem!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards