VärldenEnligtJulia

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Julia - 27 juni 2011 17:04

hejsan ! 
nu ska jag laga mat till familjen som kommer hem snart och sedan åka och bara med Sjöberg, sedan sova över hos Matilda :) kommer bli roligt :) 
imorgon ska jag ju med konfa gänget in till gbg och ha picnick, kommer bli awesome ! :D 
men måste packa :) 
byuebeuy : ) 

Av Julia - 27 juni 2011 14:48

hejsan, nu har jag som sagt kommit hem från konfermationslägret :) hade sååååå rooolligt !! :O önskar att man kunde vara hemma i typ 2 dagar och sedan åka upp i tio dagar till ! 

imorgon ska vi kanske åka in till stan coh ta en "lägerpizza" ;) 


jag ska ta moppe körkort i helgen och konfimeras ! :o oh... lite halv läskigt känns det, har köpt as coola skor att ha efter själva konfermationen för de har för höga klackar för att kunna dansa i, som vi ska göra :) två lovs¨ngsdanser, och jag ska presentera den ena och läsa ett stycke ur bibeln 


det komme bli asa bra :) 


sedan är det mat och så hemma hos mig med släkt mm :) 


så här ser veckan ut : 

  • måndag: plugga
  • tisdag: lägerpizza? 
  • onsdag: kolla kamera? 
  • torsdag: plugga
  • fredag: plugga
  • lördag: lugna nerverna 
  • söndag: konfermation! :) 



byebye :) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en sprallig och glad tjej som bor mitt ute i skogen,har en mamma och en pappa, en syster, två katter och en massa underbara och fantastisak vänner som ställer upp för mig vad det än är :) Älskar dem!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards